.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قضات مازندران برای تحقق عدالت عزمشان را جزم کرده اند
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: قضات استان در راه تحقق عدالت و مبارزه با انواع ظلم و فساد و احقاق حق و حقیقت عزمشان را جزم کرده اند.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمد صادق اکبری بعدازظهر چهارشتبه در نشست هم اندیشی حقوقدانان با نخبگان بسیجی با اظهار اینکه بسیاری از مشکلات ناشی از پایین بودن سطح تحمل جامعه است گفت: بسیاری از نزاع ها، تهدیدها و توهین ها ناشی از پایین بودن سطح تحمل است.

 

وی بر لزوم توسعه تعامل بین دستگاه قضایی و حقوقدانان و نخبگان بسیجی افزود: دستگاه قضایی آماده همکاری با این قشر است و امیدواریم نتیجه تعامل، بهبود وضعیت جامعه از نظر رعایت حقوق و امنیت و آشنایی قوانین باشد.

 

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه جامعه حقوقی به ویژه دستگاه قضایی نقش بسیار مهمی در تحقق آرمان های بلند جمهوری اسلامی دارد ادامه داد: قضات استان که از فرهیختگان و دارای سابقه ایثار و ایثارگری هستند در راه تحقق عدالت و مبارزه با انواع ظلم و فساد و تحقق حق و حقیقت کوشا هستند.

 

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: با وجود حجم زیاد پرونده هاف تلاش قضات جهادی و شبانه روزی است و عزم شان را جزم کرده اند تا در این مسیر مقدس لحظه ای از پای ننشیند و عرصه را خالی نکنند تا تبهکاران و مخلان احساس کنند می توانند مرتبط جرم شوند.

 

رئیس کل دادگستری مازندران یادآور شد: با حجم ورودی پرونده ها باید نسبت به افزایش تشکیلات اقدام کنیم و در جامعه اسلامی که مانون با قرآن است زیبنده نیست نزاع و تعرض به حق و حقوق زیاد باشد.

 

وی با تاکید بر رعایت حقوق یکدیگر گفت: باید اهل گذشت و سازش در منازعات باشیم و مداخالات صلح جویانه و اصلاح گرایانه را پذیرا باشیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.